Etični kodeks 2017-04-26T16:28:14+00:00

KODEKS POSLOVNIH IN ETIČNIH NAČEL PONUDNIKOV ESCAPE ROOM DEJAVNOSTI GIZ ER.SI

Vrednote

Spoštujemo osnovne vrednote originalnosti, sodelovanja, poštenosti in kakovosti, ki se kažejo v naslednjih določbah:

  1. ORIGINALNOST – Stremimo k originalnim ter izvirnim rešitvam. Ne kopiramo idej iz drugih iger, prav tako ne kopiramo besedil, ugank, poteka igre, zasnove naprav, oglasnih sporočil…
  2. SODELOVANJE – Ker  imamo skupen interes, da Slovenija postane prepoznana kot dežela najboljših escape room iger, svoje znanje in izkušnje med člani nesebično delimo in si pomagamo k še boljšim storitvam.
  3. POŠTENOST – Dosledno upoštevamo pravila in zakone s področja intelektualne lastnine, varstva potrošnikov ter konkurence.
  4. KAKOVOST – Stremimo  k zagotavljanju najvišje kakovosti storitev.
  5. VARNOST – Varnost igralcev ter zaposlenih postavljamo na prvo mesto.

Razmerja do igralcev:

  1. OSEBNI PODATKI – Osebne podatke igralcev varujemo v skladu z veljavno zakonodajo.
  2. ZAUPNOST – Igra  posameznih obiskovalcev se šteje za poslovno skrivnost: “Kar se zgodi v sobi, ostane v sobi!” Enako velja tudi za vse uganke, kode ter šifre, skrivne prehode o tem se ne govori.
  3. BRIEFING IN DEBRIEFING – Pomembno je, da si za vsako skupino vzamemo čas, da ji razložimo napotke pred igro, ter poklepetamo po igri.
  4. PRIJETNO OKOLJE – Skrbimo, da so sobe in naprave vzdrževane ter, da je splošno počutje v njih prijetno.
  5. VARNOST – Zagotavljamo za varnostne standarde,  igralci morajo vedno imeti možnost, da sami pridejo iz sobe po poti po kateri so prišli ali po jasno označeni poti /pri vratih moram biti jasno vidna SOS omarica s ključem ali SOS tipka. Električne naprave, ki so del igre v sobi, morajo biti varne, po možnosti delovati pod napetostjo 12 V ali manj.
  6. REKLAMACIJE IN KRITIKE – Eventualne reklamacije rešujemo na način, ki bo hiter, do strank spoštljiv in učinkovit. Eventualne kritike raziščemo, in se prepričamo o utemeljenosti, ter seveda, preprečiti, da bi se zadeva ponovila
  7. POSLANSTVO – Predvsem  pa skrbimo, da igralcem nudimo celovito ter zabavno izkušnjo, ki je nikoli ne bodo pozabili.
  8. PROMOCIJA IN TRŽENJE – Storitev/ sobe/ ponudbe/ igre oglašujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Odnosi med člani:

  1. Ker imamo člani združenja skupne cilje, si pomagamo z nasveti in izmenjavo primerov dobre prakse.
  2. Pri trženju in oglaševanju ne izvajamo dejanj nelojalne konkurence ter spoštujemo pravila TripAdvisor-ja.
  3. Kadar odigramo igro pri drugemu ponudniku, se predstavimo.
  4. Veseli smo novih članov in novih idej!

Kodeks stopi v veljavo z dnem 20. 4. 2017