KODEKS POSLOVNIH IN ETIČNIH NAČEL PONUDNIKOV ESCAPE ROOM DEJAVNOSTI GIZ ER.SI
Vrednote
Spoštujemo osnovne vrednote originalnosti, sodelovanja, poštenosti in kakovosti, ki se kažejo v naslednjih določbah:
- ORIGINALNOST – Stremimo k originalnim ter izvirnim rešitvam. Ne kopiramo idej iz drugih iger, prav tako ne kopiramo besedil, ugank, poteka igre, zasnove naprav, vsebin oglasnih sporočil ter ne uporabljamo imen drugih blagovnih znamk …
- SODELOVANJE – Ker imamo skupen interes, da Slovenija postane prepoznana kot dežela najboljših escape room iger, svoje znanje in izkušnje med člani nesebično delimo in si pomagamo k še boljšim storitvam.
- POŠTENOST – Dosledno upoštevamo pravila in zakone s področja intelektualne lastnine, varstva potrošnikov ter konkurence.
- KAKOVOST – Stremimo k zagotavljanju najvišje kakovosti storitev.
- VARNOST – Varnost igralcev ter zaposlenih postavljamo na prvo mesto, spoštujemo napotila Združenja ter lokalno zakonodajo, ki ureja to področje
Razmerja do igralcev:
- OSEBNI PODATKI – Osebne podatke igralcev varujemo v skladu z veljavno zakonodajo.
- ZAUPNOST – Igra posameznih obiskovalcev se šteje za poslovno skrivnost: “Kar se zgodi v sobi, ostane v sobi!” Enako velja tudi za vse uganke, kode ter šifre, skrivne prehode o tem se ne govori.
- BRIEFING IN DEBRIEFING – Pomembno je, da si za vsako skupino vzamemo čas, da ji razložimo napotke pred igro, ter poklepetamo po igri.
- PRIJETNO OKOLJE – Skrbimo, da so sobe in naprave vzdrževane ter, da je splošno počutje v njih prijetno.
- VARNOST – Zagotavljamo varnostne standarde v skladu z zakonodajo, igralci morajo vedno imeti možnost, da sami pridejo iz sobe (ali odklenjena vrata ali SOS gumb za odpiranje vrat). Električne naprave, ki so del igre v sobi, morajo biti varne, po možnosti delovati pod napetostjo 12 V ali manj.
- REKLAMACIJE IN KRITIKE – Eventualne reklamacije rešujemo na način, ki bo hiter, do strank spoštljiv in učinkovit. Eventualne kritike raziščemo, in se prepričamo o utemeljenosti, ter seveda, preprečiti, da bi se zadeva ponovila
- POSLANSTVO – Predvsem pa skrbimo, da igralcem nudimo celovito ter zabavno izkušnjo, ki je nikoli ne bodo pozabili.
- PROMOCIJA IN TRŽENJE – Storitev/ sobe/ ponudbe/ igre oglašujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Odnosi med člani:
- Ker imamo člani združenja skupne cilje, si pomagamo z nasveti in izmenjavo primerov dobre prakse.
- Pri trženju in oglaševanju ne izvajamo dejanj nelojalne konkurence ter spoštujemo pravila TripAdvisor-ja.
- Kadar odigramo igro pri drugemu ponudniku, se predstavimo.
- Veseli smo novih članov in novih idej!
Kodeks stopi v veljavo z dnem 20. 4. 2017